luni, 12 ianuarie 2009

Happy New Year!!

Cu intarziere...
Mare...
Imi cer scuze fata de entuziastii acestui blog, da, toti doi, pentru intarzierea survenita. Am promis in postul precedent ca o sa revin cu un "inventar" al anului 2008 dar nu s-a mai intamplat. Si nici no sa se intample prea curand. Nu-mi vine.
In primul rand, La Multi Ani si fie ca noul an..bla bla povestea binestiuta.
In al doilea rand vreau sa va spun ca am asteptari mari de la 2009.
In al treilea rand, mi-am bagat nasu eu in blog si l-am stricat. Am incercat sa-i refac putin fengshuiu asa de nou an si n-am obtinut deloc efectul scontat. Ce vedeti acum e ce-am mai reusit sa repar. Si sunt mandru de ce-am reparat.
In al patrulea rand e frig afara.
Sarim peste al cincilea rand.
In al saselea rand s-ar putea sa scriu mai des pe blog. Ca vine sesiunea. Si ma plictisesc cand vine sesiunea. Dar totusi s-ar putea sa scriu la fel de rar pe blog. Ca vine sesiunea. Si tre sa-mi iau examenele.
In al saptelea rand..o sa revin cand voi avea ceva mai concret de spus.

Un comentariu: