miercuri, 19 noiembrie 2008

O lume Gay

"Gay". Un cuvant care si-a facut aparitia tot mai des in limbajul uzual. De ce? Sincer nu stiu. Dar a inceput sa devina un fel de cliseu si eu unul m-am saturat sa-l aud. Nu ca as avea ceva cu cei care au luat-o pe aratura respectiva (adica cei care intra pe usa din spate, care se joaca de-a sapunul scapat pe jos sau care isi plimba trandafirul de la unul la altul). Sa fie ei sanatosi, legal, nelegal, don't care.
Mai in gluma, mai ne in gluma, tre' in ziua de azi sa ai grija ce faci, cum faci, unde faci pentru ca risti sa auzi fraza: " Ba ce gay esti". Ok. Gay e mă-ta!Punct.

Acum sa va explic doua motive care m-au determinat sa aleg subiectul asta. Unul la mana, povesteam de chestia asta cu un fost-coleg din perioada mea glorioasa, cunoscuta sub denumirea "Ina Schaeffler". Scenariul: orele 00:15, la Belvedere, 2 baieti, 2 beri, chipsuri. Trageti voi concluziile.
Doi la mana, am primit un mass pe mess (haha cum suna) cu filmuletul de mai jos. De obicei urasc mass-urile si obisnuiesc sa le ignor. De data asta n-am reusit si vreau sa va zic ca mi-a facut ziua asta care a inceput extrem de de cacat mult mai buna. Va las sa enjoyti!

ps: multumiri prietenei mele bune Beyonce pt mass-ul trimis



Si ca sa revenim putin in lumea perfecta, non-gay, va las sa va delectati cu video-ul original al piesei, care mie unuia nu-mi displace. Se pare ca embedingul pe youtube a fost disableuit asa ca va dau lincul
http://www.youtube.com/watch?v=HlBMMxsroSg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu