joi, 13 noiembrie 2008

Daca nu el, atunci cand?

Aseara, la ore tarzii, verific mailul. Si m-am amuzat. Da rau de tot. Nu stiu daca a fost un lucru general amuzant, dar pe mine m-a prins.
Acum va intrebati de ce. Pai, am primit de la un bun prieten de la Cluj [probabil singurul bun prieten de pacolo, caci in rest am auzit ca s-a pus recompensa pe capul meu (mai bag o paranteza pentru un HA HA dinala sec rau de tot)]poza de mai jos, cu suporterii echipei U Cluj.


Da, este vorba despre acelasi Chuck Norris care s-a nascut in cabana construita de de el, care impinge pamantul cand face flotari si care nu poarta ceas pentru ca el decide timpul. Ce figura.. ce figura.

ps. Am uitat sa zic ca acel prieten de la Cluj este Bogdan Pal, "pe" al carui blog va rog sa il vizitati cu incredere.

3 comentarii:

  1. andrei ...se pare ca da =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Inainte sa citesc am crezut ca U-ul ala era simbolul postului de muzica Utv. Era prea de tot, ma suparam pe Chuck ! :)) Oricum, daca tu ai 5 dolari si Chuck Norris are 5 dolari, Chuck Norris are mai multi bani ca tine :))

    RăspundețiȘtergere