luni, 30 noiembrie 2009

Pe stilul "Hai sa revenim si noi in blogosfera"

A trecut ceva vreme decand nu am mai pus degetzelele pe tastatura in alt scop decat messenger, facebook sau alte activitati mai mult sau mai putin "coolte". Sa zicem ca de prin martie cand am adaugat ultima postare cu ceva mai mult de 10 cuvinte, dar si aia extrem de proasta, s-au intamplat multe si nebanuite. Imi cer scuze pe aceasta cale tuturor fanilor acestui blog (erau vreo 2 parca), si o sa incerc sa motivez lipsa de activitate printr-o brusca pierdere a muzei.Haideti putin sa vedem ce este aceea muza, cum am pierdut-o si cum am regasit-o, daca am regasit-o...

MÚZĂ, muze, s.f. 1. (Mitol.) Fiecare dintre cele nouă divinități alegorice ocrotitoare și inspiratoare ale artelor și ale științelor; spec. zeiță a poeziei, care inspiră pe poeți. 2. Inspirație poetică..

Ok. Cum am pierdut-o? Nu mai conteaza, sa zicem ca s-a dus odata cu zapada de la Raliul Brasovului si cu iesirea in decor a lu Miettinen... De atunci, aproape pauza. Si astfel am inceput cautarea ei. Si am strabatut tara in lung si in lat, incepand cu Timisoara, Alba, Iasi, Cluj...tot felul de astfel de metropole autohtone. Rezultatul a fost nul. Am dat telefoane, am apelat la surse la care n-as fi apelat pentru nimic in lume, am facut tot posibilul. Degeaba. Spre vara-toamna am incercat o abordare disperata si in forta, dar nici strabatabd DN1 de multe ori tot n-am reusit. Ca ultima solutie, am luat calea Nordului, si am mers pana unde agatzam harta in cui, poate poate a scapat peste granita cu Ukraina. Bineinteles, norocul nu a fost de partea mea.
Am inceput sa-mi pun intrebari, sa ma framant, sa fiu agitat. Cateva saptamani am stat ca pe ace, iar apoi am decis sa pun capat cautarilor. Sentimentul a fost unul ciudat de bun, si datator de energie.

Am hotarat apoi ca la ce e buna muza, ma descurc si fara ea. Au urmat cateva incercari de a posta, extrem de nereusite, finalizate cu nervi si tranteli. Renuntasem definitv la orice idee legata de acest blog, spre dezamagirea fidelilor mei cititori. Dar a doua zi, SPUF! am primit un hint, cum ca muza a fost vazuta in apropierea Pitestiului. Astfel, am hotarat ca merita un ultim efort si am plecat inspre metropola argeseana. Am fost foarte aproape s-o ajng, dar ceata si frigul m-au impiedicat din nou.
A urmat o perioada de incercari drastice: am incercat cu vin, cu bere, cu vodka, din nou nimic. Eram dezcumpanit. Ma resemnasem.

Pana in acest weekend, cand muza literalmente m-a plesnit peste fata. Si stiti unde era muza, draga de ea??! PE BALCON!!! Da, pe balconul unei camere de pensiune care, CULMEA, avea balcon :)))

Ok, problem solved, am revenit. Aviz amatorilor, muza nu o sa o gasiti in vreun cerc inalt. Enjoy!

Mihai Constantinescu-O lume minunata
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu: