miercuri, 25 martie 2009

Iarna nu-i ca vara da primavara-i cam ca iarna

Deci nu se mai poate. De foarte multe ori cand am fost ofuscat de vreun anumit lucru am evitat sa ma exteriorizez prin intermediul blogului. Sunt si alte metode mai bune de a invinge frustrarile: o tigara, sapte beri, o blaneala cu masina, zece mii de injuraturi..ma rog.
Ideea e ca nu se mai poate. In mod oficial nu-mi merge bine. M-am saturat sa ma trezesc dimineata si sa gasesc masina plina de zapada. M-am saturat sa ies afara si sa iau atatea haine pe mine. M-am saturat sa-mi fie frig in primele 2-3 minute dupa ce ma urc in masina. M-am saturat sa imi inghete mana cand stau la o tigara afara. M-am saturat de iarna asta care nu se mai termina. Si sunt cel mai mare fan al iernii, da iarna, nu primavara. Primavara sunt fanul primaverii. Si vara al verii si tot asa...
Bine macar ca s-a mai miscat ceva in viata de zi cu zi. A inceput campionatul de raliuri, incepe si cel de coasta, vine 4tuning and rally days, incep deplasarile, mergem la Timisoara, mergem la Campulung, mai proiectam un ambreiaj, o cisterna, mai numaram masini prin intersectii si tot asa pana vine iarna si iar ma plictisesc.

Asa ca pana una alta mai tinem cauciucurile de iarna pe masinuta, ca poate de ziua mea in iunie o sa dau un chef in Postavaru la ski. Asta chiar c-ar fi tare. Asa ca baieti si fete, puneti mana si invatati sa skiati ca e grava treaba.

Un comentariu: