luni, 14 iulie 2008

Pisi!!!

Era o idee care o aveam demult in plan, dar pana weekendul acesta nu s-a nimerit sa fiu pe o plaja si sa am si aparatul la mine. Iata ca inevitabilul s-a intamplat si am putut sa imi etalez toate capacitatile mele intelectuale dobandite in scurta mea existenta pe acest Pamant.
Asadar, va invit la concurs: tot ce trebuie sa faceti e sa votati personajul favorit din imaginile de mai jos, in pollul din dreapta paginii si in caz ca la sfarsitul concursului castigatore iese fotografia votata de dumneavoastra, veti castiga garantat o excursie de jumatate de zi in Congo.
Concursul se va desfasura pe o perioada de 10 ani, timp in care puteti vota doar 1 data pe an.(maxim de doua ori, in caz ca va nimeriti intr-o sarbatoare legala).
Asadar, pentru ca modelele se grabeau si nu am apucat sa le iau numele complet, pentru usurinta sistemului de votare, am ales eu niste nume random.


Alice (in orasul minunilor)
Patris



Giovana

Elefteria
Sorana
Ana, Dana si Ivana
Ela
Pamela
Stacey si Macey

3 comentarii:

  1. Sunt curios cum le-ai ales numele. Si cum i-ai zis lu aia Patrice, ca e nume de barbat =)))))). Plus de asta, ce legatura ai vazut intre aia si stapana fanteziilor tale.

    Acu sa trecem la deliberare. Alice aia pare ca is suge maselele in prima poza si ca se scobeste in dinti in a doua. Asa ca am dubii asupra sanatatii bucale. Patrice aia e ok, da' nici n-are nikl special. Din Elefterie, Ana, Dana si Ivana nu prea inteleg nimic. (Eu le-as fi zis Ana, Diana si Triana sau Anca, Bianca si Trianca. Dar, ma rog, fiecare cu gusturile lui). Stacey si Macey sunt cam uratele.

    Whatever, oscilez intre Pamela ca e blonda si Giovana ca mi se pare draguta. Desi hors-concours as alege-o pe aia de langa Giovana din a treia poza cu ea. Hmmm... what to do? Fiindca nu ma risc sa aleg fara sa vad din fata, zic Giovana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Moamaaa, cate greseli de typing am facut... Sa ma scuzati, va rog. Nu-mi sta in obicei.

    RăspundețiȘtergere
  3. blonda de la coada vacii ne arata astazi cracii...

    RăspundețiȘtergere